Модуль 4. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
- Як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів?
Оцінювання навчальних проектів має:
-оцінювати важливі цілі проекту;
-залучати учнів до процесу оцінювання;
-використовувати різні стратегії оцінювання;
-визначити навчальні потреби учнів;
-заохочувати до самоспрямування у навчанні;
-демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
-заохочувати до самоспрямування у навчанні;
-демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий