Модуль 9. Рефлексія.
Допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. По-перше,
лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе
скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не
навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього
шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття
інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання
зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створила форму оцінювання учнівського блогу, потім внесла корективи в план теми.
Сьогодні створила форму оцінювання учнівського блогу, потім внесла корективи в план теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий